Jannah Theme License is not validated, Go to the theme options page to validate the license, You need a single license for each domain name.
آموزشپیشنهاد سردبیرشبکه‌های اجتماعیویژه

آموزش دانلود نسخه بتا تلگرام، واتساپ و اینستاگرام در سیستم عامل اندروید

زمان مطالعه: 2 دقیقه

در دنیای سریع امروز، جلوتر بودن از دیگران حس خوبی دارد. یکی از راه‌های رخ دادن این اتفاق، تجربه زودهنگام قابلیت‌های جدید در نرم افزارهای مختلف است. تقریباً در تمام نرم افزارها، قابلیت‌های جدید پیش از عرضه عمومی به «نسخه بتا» اضافه می‌شوند؛ نسخه‌ای که در دسترس همه قرار نمی‌گیرد.

نسخه‌های بتا در اصل بروزرسانی‌هایی هستند که پیش از عرضه عمومی آپدیت، برای گروهی خاص از کاربران منتشر می‌شوند، کاربرانی که عضو «برنامه توسعه بتا» هستند. در این مطلب، قصد داریم آموزش نصب نسخه بتای نرم افزارهای مختلف نظیر تلگرام و واتساپ و اینستاگرام در پلتفرم اندروید را باهم دنبال کنیم. در ادامه با لیون تک همراه باشید.

نصب نسخه بتا از Google Play Store

برای پیوستن به برنامه توسعه بتا در پلتفرم اندروید، ابتدا باید به صفحه نرم افزار مورد نظرتان در Google Play Store بروید. کمی به سمت پایین اسکرول کنید تا به کادر «Join the beta» برسید. روی گزینه Join کلیک کنید.

پیوستن به برنامه توسعه بتا
پیوستن به برنامه توسعه بتا

پس از کلیک کردن روی گزینه Join، شما به برنامه توسعه بتای اپلیکیشن مورد نظرتان خواهید پیوست. البته شاید ابتدا با پیغامی مواجه شوید که می‌گوید اکانت شما مشغول اضافه شدن به برنامه توسعه بتا است. نگران نباشید؛ پس از چند دقیقه فرآیند پیوستن شما تکمیل می‌شود.

روی Join کلیک کنید.
روی Join کلیک کنید.

پس از اینکه با موفقیت به برنامه توسعه بتا پیوستید، نسخه بتای نرم افزار مورد نظرتان به طور خودکار با نسخه اصلی جایگزین می‌شود. پس از اتمام نصب نسخه بتا، می‌توانید با موفقیت به تجربه قابلیت‌های جدید پیش از دیگران مشغول شوید.

آیا می‌توانم از برنامه توسعه بتا خارج شوم؟

بله، شما می‌توانید هر زمان که بخواهید از برنامه توسعه بتا خارج شوید. برای این کار باید مجدداً به صفحه اپلیکیشن مورد نظر بروید. به جای کادری که در مورد آن صحبت کردیم، پیغامی می‌بینید که می‌گوید «You’re a beta tester». برای خروج از برنامه تست بتا «Leave» را بزنید. مجدداً Leave را بزنید تا خروج شما از تست بتای اپلیکیشن تأیید شود.

خروج از برنامه بتا
خروج از برنامه بتا

آیا استفاده از اپلیکیشن‌های بتا امن است؟

نسخه بتای نرم افزارهای بزرگ مانند خود آن‌ها کاملاً امن هستند، ولی ممکن است ناپایدار باشند. اصلاً هدف اصلی از وجود داشتن فاز بتا، برطرف کردن ناپایداری‌ها پیش از عرضه رسمی بروزرسانی و قابلیت‌های جدید است.

امیدواریم که این آموزش برای شما مفید واقع شده باشد. هرگونه اشکال، سوال یا پیشنهاد خودتان را حتماً در بخش نظرات با ما در میان بگذارید.

علی قربانی

هوانوردی، هوانوردی، هوانوردی... در کنارش، کمی هم سخت افزار و تکنولوژی ?

نوشته های مشابه

0 0 رای ها
رأی دهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all دیدگاه
دکمه بازگشت به بالا